UGR
  |
> >
DIDÁCTICA DE LA MATEMÁTICA. PENSAMIENTO NUMÉRICO
(Ref. FQM-193)
25
September
2022
September 2022
<- ->
L M X J V S D
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Scientific production

Search by:



Lista de artículos

Publication
V. Martinez-Luaces, J.A. Fernández Plaza, L. Rico Romero and J.F. Ruiz Hidalgo,  "Inverse reformulations of a modelling problem proposed by prospective teachers in Spain", "International Journal of Mathematical Education in Science and Technology" , vol.52, 491-505, 2021
N. Adamuz Povedano, E. Fernandez-De Ahumada, T.M. García-Pérez and J. Montejo Gámez,  "Developing Number Sense: An Approach to Initiate Algebraic Thinking in Primary Education", "Mathematics" , vol.9, 1-25, 2021
D. Aguilera Morales, J.L. Lupiáñez Gómez, J.M. Vilchez Gonzalez and F.J. Perales Palacios,  "In Search of a Long-Awaited Consensus on Disciplinary Integration in STEM Education", "Mathematics" , vol.9, -, 2021
C. Gámez, M. Rodríguez and R. Ramírez Uclés,  "SUMA", "Suma" , vol.96, 71-78, 2021
F. Silva-Díaz, F.J. Carrillo Rosua and J.A. Fernández Plaza,  "Uso de tecnologías inmersivas y su impacto en las actitudes científico-matemáticas del estudiantado de Educación Secundaria Obligatoria en un contexto en riesgo de exclusión social", "Educar" , vol.57, 119-138, 2021
J. Montejo Gámez, E. Fernandez-De Ahumada and N. Adamuz Povedano,  "A Tool for the Analysis and Characterization of School Mathematical Models", "Mathematics" , vol.9, -, 2021
E. Castro Rodríguez and L. Rico Romero,  "Conocimiento sobre fracciones de maestros de primaria en formación", "Uniciencia" , vol.35, e14502 -, 2021
H. Bolaños and J.L. Lupiáñez Gómez,  "Errors in understanding the meaning of letters in algebraic assignments by university students", "Uniciencia" , vol.35, 1-18, 2021
1 2 3 4 5 6 NEXT ->

SICA last updated: 24/10/2021

Desarrollado por: